Der er nu lukket for webbestillinger af jule og nytårsmenuer.

Julemenuerne er helt udsolgt, der er enkelte nytårsmenuer tilbage. Disse kan forespørges via mail, [email protected], efter først til mølle princippet.

Glædelig jul og godt Nytår

Med venlig hilsen
Ejby og Lindhardt Gastronomi og Bøf og Bolle

Handelsbetingelser

EJBY & LINDHARDT GASTRONOMI

I.BRUGS-OG SALGSBETINGELSER

 

1.INTRODUKTION OG VORES ROLLE

 

1.1 Selskabsoplysninger: Ejby & Lindhardt Gastronomi I/S, er registreret med CVR nr. 28875959, Kokkedalindustripark 2a, 2980 Kokkedal

1.2 E-Ordre af produkter: Vi tilbyder dig mulighed for at afgive ordrer (“Ordre”) på produkter (“Produkter”) til levering eller afhentning hos de adresser som fremgår på Hjemmesiden (“Tjenesten”). En Ordre udgør et bindende tilbud til os om at indgå en aftale om levering af de pågældende Produkter. Når vi har accepteret Ordren, er der indgået en juridisk forpligtende aftale om levering af Produkterne mellem dig og os.

2.ADGANG TIL HJEMMESIDEN & VILKÅR

2.1 Adgang til Hjemmesiden: Du kan tilgå visse dele af Hjemmesiden uden at afgive en Ordre og uden at registrere oplysninger om dig selv hos os. De fleste områder på denne Hjemmeside er åbne for alle.

2.2 Accept af vilkår: Uanset hvilken del af Hjemmesiden, du går ind på, tilkendegiver du, at du accepterer disse Hjemmesidevilkår. Hvis du ikke accepterer Hjemmesidevilkårene, skal du forlade Hjemmesiden øjeblikkeligt, og du kan ikke bestille Produkter på Hjemmesiden.

2.3. Ændring af vilkår: Vi kan til enhver tid ændre disse Hjemmesidevilkår. Du bør løbende besøge Hjemmesiden for at læse de gældende Hjemmesidevilkår, da de er bindende for dig. Du er underlagt de politikker og vilkår og betingelser, der er gældende på det tidspunkt, du bestiller Produkter igennem os.

2.4 Ansvar: Du er ansvarlig for at indgå alle de aftaler, der kræves, for at du får adgang til Hjemmesiden. Du er ligeledes ansvarlig for at sikre, at alle personer, der går ind på Hjemmesiden via din internetforbindelse, er bekendt med disse Hjemmesidevilkår, og at de overholder dem.

3. DIN RESTSEVNE

3.1 Habilitet og alder: Ved at afgive en Ordre på Hjemmesiden garanterer du, at:

3.1.1. Du juridisk er i stand til at indgå bindende aftaler med Restauranter; og

3.2.2. Du er over 18 år.

3.2 Du anerkender og accepterer at hvis du har en specifik madallergi eller intolerance, skal du kontakte os direkte, for at tjekke om maden er passende for dig, inden du placerer en ordre direkte med os.

 

4. SÅDAN AFGIVER DU EN ORDRE, OG SÅDAN BEHANDLES DEN

4.1 Din ordre: Når du har valgt de Produkter, du ønsker at bestille fra menuen hos os og har afgivet andre nødvendige oplysninger, vil du få mulighed for at afgive din Ordre ved at klikke på knappen “fortsæt”, “send min ordre” eller tilsvarende. Det er vigtigt, at du indtaster og retter eventuelle fejl, før du klikker på knappen, eftersom du vil afgive bindende tilbud os, ligesom indtastningsfejl ikke kan rettes, efter du har klikket på denne knap (med forbehold for bestemmelsen i pkt. 4.2 nedenfor).

4.2 Ændring eller annullering af Ordre: 4.2. Når du har afgivet din Ordre, og din betaling er autoriseret, kan du ikke ændre eller annullere din Ordre og kan heller ikke få pengene refunderet (se venligst pkt. 4.4 og [●] om processen vedrørende afviste Ordrer og tilbagebetaling). Hvis du ønsker at ændre eller annullere din Ordre, kan du kontakte os som beskrevet i pkt. 6.3, og vi vil forsøge at om vi kan nå at annullerer din ordre. Det er dog ingen garanti for, at vi kan nå dette, idet vi allerede kan have påbegyndt at forberede din Ordre.

4.3 Betalingsgodkendelse: I tilfælde af, at din betaling ikke godkendes, vil din Ordre ikke blive behandlet eller kommunikeret til den relevante Restaurant.

4.4 Behandling af din Ordre og Restaurantens afslag: Ved afgivelse af din bestilling vil din Ordre blive modtaget hos os, og vi sender dig besked pr. e-mail om, at bestillingen er modtaget, og at din bestilling er ved at blive behandlet.

Bemærk venligst, at den bekræftelsesside, som du ser på Hjemmesiden, og den ordrebekræftelse, som du modtager, kun er en bekræftelse på, at du har sendt et bindende tilbud til den os om levering af Produkterne. Det betyder ikke nødvendigvis, at din Ordre vil blive leveret. Vi er berettiget til at afvise Ordren (dit tilbud), hvis de har for travlt pga. vejrforhold eller af andre årsager. Vi vil derefter informere dig (som regel via e-mail) så hurtigt som muligt, hvis vi er nødsaget til at afvise din Ordre.

4.5. Levering af din Ordre: De anslåede leverings- og afhentningstider givet af os er kun et estimat.

5. PRISER OG BETALING

5.1. Moms og leveringsomkostninger: Priserne er som angivet på denne Hjemmeside. Disse priser er inklusive moms men kan være eksklusive leveringsomkostninger (hvis du vælger udbringning i stedet for afhentning) og håndteringsgebyrer. Dette vil blive tillagt det samlede skyldige beløb.

5.2. Betalingsmetode: Betaling skal ske med et af de betalingskort, eller mobilepay der accepteres af Hjemmesiden, eller kontant til os ved afhentning eller levering.

5.3. Ved modtagelse af ordre, bestiller vi varer hjem. Derfor vil trækning af ordrebeløbet ske med det samme. 

 

6. KUNDESERVICE

6.1. Generelt: Kunden er meget vigtig for os. I henhold til pkt. 6.5 og 11 vil vi derfor så vidt muligt forsøge at hjælpe dig, hvis du har problemer med din Ordre. Du kan kontakte os ved at ringe til det telefonnummer, der er anført på Hjemmesiden.

6.2. Spørgsmål til din Ordre: Hvis din Ordre tager længere tid end forventet, eller hvis du har andre problemer med din Ordre, kan du kontakte os som beskrevet ovenfor, og vi vil derefter forsøge at følge op på din henvendelse.

6.3. Ændring eller annullering af din Ordre: Hvis du ønsker at annullere eller ændre din Ordre, efter den er afgivet, og betalingen er godkendt, kan du kontakte os som beskrevet ovenfor. Det er dog ingen garanti for, at vi accepterer dine ønsker, da vi allerede kan have begyndt at forberede din Ordre.

6.4. Kompensation: Hvis du ikke er tilfreds med kvaliteten på et Produkt eller den service, vi har leveret, og du ønsker at få refunderet beløbet eller et forholdsmæssigt afslag i prisen eller en anden kompensation, skal du kontakte os som beskrevet ovenfor inden for 48 timer efter, du har afgivet Ordren, og vi vil derefter vurdere mulighederne for en kompensation på din ordre.

7. ADGANG TIL HJEMMESIDEN

7.1. Tilgængelighed: Vi forsøger at sikre, at denne Hjemmeside normalt er tilgængelig 24 timer i døgnet, men er ikke ansvarlige herfor og kan ikke holdes ansvarlige, hvis Hjemmesiden ikke er tilgængelig på et givent tidspunkt eller i en periode.

7.2. Afbrydelse af adgang: Adgang til denne Hjemmeside kan midlertidigt og uden varsel afbrydes.

7.3. Beskyttelse af oplysninger: Overførsel af oplysninger via internettet er ikke fuldstændig sikkert. Selv om vi træffer foranstaltninger til beskyttelse af dine oplysninger, kan vi ikke garantere sikkerheden for de oplysninger, du overfører til Hjemmesiden. Enhver overførsel sker for egen risiko.

8. ANSVARSFRASKRIVELSE

8.1. Hjemmesideinformation: Selvom vi tilstræber at sikre, at oplysningerne på denne Hjemmeside er korrekte, lover vi ikke, at de er præcise eller fuldstændige. Vi kan foretage ændringer af materialet på denne Hjemmeside eller af de funktionaliteter og priser, der er beskrevet, når som helst og uden varsel. Materialet på denne Hjemmeside kan være forældet, og vi forpligter os ikke til at opdatere materialet.

8.2. Allergene ingredienser, intolerancer og andre menu-informationer: Hvis du, eller en person som du bestiller for, har bekymringer omkring fødevareallergier, intolerancer eller præferencer, bør du altid kontakte os, før du bestiller. Vi frabeder brugen af kommentarfeltet for at informere om allergener og intolerancer. Det er vigtigt du taler direkte med restauranten der forbereder din mad, for at sikre maden du bestiller er passende for dig.

8.3. Estimerede leverings- og afhentningstider oplyst af os er kun estimater. Vi kan ikke garanterne, at Ordrer leveres eller er klar til afhentning inden for de estimerede tider.